Reklamace
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a nemůžete od kupní smlouvy odstoupit.
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.mojerky.cz
Společnost: OrsReal s.r.o.
Se sídlem: Volárna 128, Roudno, 792 01
IČ/DIČ: IČ: 05166888 / DIČ: CZ 05166888
E-mailová adresa: info@mojerky.cz
Telefonní číslo: +420 774 971 621
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ………………………………. jsem ve Vašem internetovém obchodě vytvořil/a objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:……………………………………………………………………………………………….. (*zde je třeba vadu popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:............................................... (*zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat: například - vyměnit zboží, vrátit zboží atd.). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.
Specifikace objednávky:
- Datum objednání …………………………………/datum obdržení ……………………………
- Číslo objednávky:……………………………………………………..
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ………………………………..
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)…………………………………………………. - Jméno a příjmení spotřebitele:……………………………………………
- Adresa spotřebitele:………………………………………………………….
- E-mail:………………………………………………………..
- Telefon:……………………………………………………….
V……………………………., Dne……………………………………….
______________________________________
Podpis spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. ………………………………